Uw profiel

Spotlight

SharetheCare jaarverslag 2007

1 maart 2008
Jaarlijkse verantwoording: wat en hoe deden wij aan ontwikkelingssamenwerking
Voorwoord

Het jaar 2007 ligt weer achter ons. Net als vorig jaar moeten we helaas opnieuw constateren dat de situatie in Zimbabwe in alle opzichten weer verder verslechterde.Een steeds sneller uit de hand lopende inflatie, voortdurende prijsstijgingen, steeds legere winkels, werkeloosheid tot 80%, droogte en honger in het landelijk gebied van Matabeleland, en geleidelijk weer een toename van de intimidaties van de bevolking als prelude op de verkiezingen in het voorjaar van 2008. Geen enkel lichtpuntje. Kortom een uitzichtloos jaar voor de meerderheid van de Zimbabwaanse bevolking.Zimbabwe blijft doodongelukkig.
In Zimbabwe zou ons werk ook dit jaar ondenkbaar zijn geweest zonder de vruchtbare samenwerking met medewerkers van het Christian Centre in Victoria Falls, Father Vincent Dube, Kumbulani Magama, Father Albert Serrano, Hezekel Gumbo, onze projectmanager, Jack en Marie Manning, de bevlogen managers van het Nyamukani project, Njabulo Zondo, de Lions Club van VicFalls en de Rotaryclub van Victoria Falls, in het bijzonder met Tom Chuma en Cleaner Nyoni. Niet onvermeld mag blijven de hechte band die wij hebben met het bestuur en de medewerkers van het ?Chisuma Orphans Fund? o.l.v. Joshua Magomba, voorzitter en headman van het dorp Chisuma.

Meer informatie?

Gebruik de link hieronder om het hele verslag in PDF-formaat te bekijken.
PDF document
PDF document 564,97 KB
1 december 2010 18:11

Wilt u ons helpen weeskinderen een betere toekomst te geven?