Uw profiel

1 december 2010
Openheid over onze werkzaamheden
Voorwoord

Voor u ligt al weer het negende jaarverslag van de Stichting Kinderhulp-ShareTheCare. Het is wederom tijd om even om te kijken en te bezien wat we in het afgelopen jaar gedaan hebben in Zambia en Zimbabwe. Maar ook om vooruit te blikken naar wat ons in 2010 te doen staat. Met dit jaarverslag geven we openheid over onze werkzaamheden van het laatste jaar. Werkzaamheden, die onbaatzuchtige hulp inhouden. En in een wereld, die kleiner dan ooit is door ontwikkelingen op het gebied van handel, transport en communicatie kunnen we de nood van mensen in de derde wereld niet meer negeren. Hulp is nodig; namens ons allen besteed onze regering jaarlijks een percentage van het nationale inkomen aan hulp aan de allerarmsten in ontwikkelingslanden.

Wij zijn weliswaar een klein particulier initiatief, maar ook dat helpt. Zeker als beseft wordt dat er vele particuliere initiatieven zijn. Alleen al in Nederland kennen wij een 40-tal stichtingen, die in Zimbabwe werken. In het vorig jaar opgerichte Platform Zimbabwe werken die ook nog allemaal samen. Hetzelfde geldt voor Zambia.

Meer informatie?

Gebruik de link hieronder om het hele verslag in PDF-formaat te bekijken.
PDF document
PDF document 976,78 KB
14 december 2010 12:14

Wilt u ons helpen weeskinderen een betere toekomst te geven?